joi, 21 aprilie 2011

Sadic sadea

"Mi s-a zburlit tot părul pe mine, din cap până în picioare. Frank m-a apucat de umeri și m-a tras până în bar, în dreptul ușii m-am dezechilibrat și eram gata să cad, dar m-a ridicat ușor cu mâna dreaptă și m-a târât înăuntru. M-a purtat ca pe o valiză, iar odată ajunși înăuntru, mi-a dat drumul pe podea. L-am auzit trăgând obloanele în spatele meu.

Am deschis ochii și am văzut chiar în fața mea picioarele unei femei și ale unui bărbat. Pantofii roșii cu tocuri înalte îmi erau cunoscuți. Femeia era Maki. Pe gamba acoperită cu ciorapi de dantelă albă lucea o linie roșie și umedă. Înainta ca un vierme de-a lungul liniilor complicate ale dantelei, lungindu-se cu o viteză constantă. La masa de dincolo erau Mr. Children și numărul 3. Numărul 3 stătea cu gura căscată și privea către Maki. Când i-am văzut și eu chipul, mi s-au întors măruintaiele pe dos. Maki părea să mai aibă încă o gură sub bărbie. Din gura, deschisă larg, de parcă râdea, se prelingea un lichid gros, asemănător catranului. Avea gâtul pe jumătate tăiat. Părea că în orice clipă capul putea să îi cadă pe spate. Nu-mi venea să cred, dar era încă în viață. Își mișca ochii, iar din tăietură îi bolborosea spumă amestecată cu sânge. Buzele îi tremurau. Părea că încearcă să spună ceva. Alături de ea stătea patronul, cu gâtul răsucit într-o poziție imposibilă (...)

Yuko avea un cuțit lung și subțire, ca pentru sashimi, înfipt adânc în șold. Încercam cu disperare să nu vomit mâncarea care îmi venea înapoi în gură. În piept și în gât îmi urca o acreală înțepătoare, iar tâmplele îmi amorțiseră. Nu puteam să gândesc și cu atât mai puțin să vorbesc. Îmi pierdusem simțul realității. Parcă eram prins într-un coșmar din care nu mai ai ieșire. În raza vizuală mi-a apărut Frank. Se îndrepta spre numărul 3. (...) Frank mi-a arătat cu degetul înspre gâtul ei. Mușchii coardelor vocale erau umflați și se mișcau în sus și în jos, după cum țipa femeia. Frank mi-a făcut semn din ochi să mă uit bine, apoi a spintecat cu cuțitul mușchii aceia care se mișcau. S-a auzit un zgomot ca de abur țășnind în afară, iar vocea femeii a fost înghițită de acel șuier și apoi s-a stins. Mișcările lui Frank păreau când în reluare, când în derulare rapidă [ yeah 300 eroii de la termopile kind of :P]


[câteva strărvuri mai încolo]

Frank i-a desfăcut coapsele fetei numărul 5 și i-a sfâșiat dintr-o singură mișcare ciorapii și chiloții. Apoi mi-a făcut semn cu mâna să mă apropii.
-Vino, Kenji, vino încoace!
Nu mă puteam mișca. Eram în continuare pe podea și nu mă puteam clinti de acolo. (...) Locul unde se întâlneau coapsele tremura ușor, iar vulva se deschidea și se închidea de parcă ar fi respirat. Părul pubian i se mișca în același ritm.
-Kenji, spune-i lui ăsta să facă sex cu ea! mi-a zis Frank la ureche.
Am clătinat din cap. Nu știu dacă nu puteam să vorbesc sau nu vroiam să-i spun bărbatului așa ceva.
-Spune-i! a urlat Frank.
Odată cu spaima în mine a crescut un sentiment de scârbă. Frank mi-a vârât sub ochi cuțitul lung cu care tăiase și spintecase. Am vomat pe podea o zeamă de culoare cappuccino, uitându-mă la mișcările ca de scoică ale vulvei femeii. Frank se uita în jos, la mine, amuzat.
-Atunci, dacă nu el, fă tu sex cu ea! a spus și a indicat cu vârful cuțitului înspre vulva femeii.
-NU.
-Nu?
Frank a gesticulat cu mișcări largi și a făcut o față mirată. A ridicat privirea în tavan, și-a desfăcut larg brațele , a clătinat din cap. Nu știu de ce tocmai atunci mi-a trecut prin cap asta, dar mi-a amintit că e american și că neamul lui, la fel ca și spaniolii, a măcelărit nenumărați indieni. Asta nu înseamnă că erau rău intenționați. Erau ignoranți, iar ignoranța poate avea uneori efecte mai tragice decât relele intenții.
-Ce, ce-ai zis? Ai zis că nu? Eu asta am auzit, ai zis ca nu?
-Nu, am mai zis o dată.
-Tu nu știi, dar să faci sex cu o femeie pe moarte sau care a murit de curând e lucrul cel mai mișto. Creierul e mort și nu se mai poate opune, dar sexul e încă viu. 
-Kenji, mă dezamăgești!
Frank și-a schimbat dintr-o dată direcția , i-a pus lui Mr. Children cuțitul la urechea dreaptă și a împins lama înainte și în jos. Bărbatul avea fața îngropată în mâiniși când Frank i-a tăiat urechea, i-a retezat și degetul mare de la mâna dreaptă...Frank i-a tăiat și cealaltă ureche, care a căzut pe podea fără nici un sunet, ca o felie de șuncă.
-Bun, Kenji, nu vrei să faci sex cu ea. În regulă. Dar ce-ai zice, să iei urechea aia și să i-o bagi în 3,14zdă? Asta crezi că poți să o faci? Ai mai făcut vreodată așa ceva?
Nu i-am răspuns. Cu chipul gol de orice expresie, Frank a lăsat cuțitul pe canapea și a ridicat de pe jos urechea plină de mizerie.
 I saw the devil              
      
A îndoit-o și a înceract să o bage în vaginul femeii. Nu observase că femeia avea tampon.
-Frank, hei, Frank! am strigat
Frank tot încerca să îndese urechea înauntru. M-am adunat de pe jos și l-am strigat încă o dată.
-E pe ciclu! Are tampon înăuntru. Nu poți să o bagi.


[alte câteva strâvuri mai încolo]

 -Ok, Kenji, hai să plecăm, mi-a spus Frank la ureche"

                                                                 În supă miso, de Ryu Murakami

Buuun. Năucitoriu de sadic, parcă merită o transpunere filmică pe măsură. Pe cine ați alege să înterpreteze americanul ăsta psycho venit în Tokyo să-și dea frâu liber fantasmelor sale delirante? Primul meu gînd de amorezată fuse logic Edward Norton, cu ceva kile în plus

însă parcă merge o figură ceva mai inspid-hipnotic-psihotică, ca cea a lui Philip Hoffman Seymour par example :D
 so, hai cu propunerile :P

19 comentarii:

  1. Da, deci cartea, da? cum ne-a fost vorba :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, ti-o aduc maine, negresit :D pana ajungi la vaslui o termini :P

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa si pot sa fiu si eu in film? oricum nu se face, nu? gen ne imaginam
    eu vreau sa fiu edward norton
    poa' sa joace si ..nu stiu, monica columbeanu sau plm, oricine, da sa-i taiem o ureche
    this is fun :D

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) esti mai sadica decat autoru fato, ii iei orezu de la gura :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi cer scuze pentru parerea mea de amator, dar parca ar fi potrivit Cristian Martin. Dar cand veti face o transpunere filmica, puteti sa ignorati sfatul meu. Va pot ajuta cu chestii mai simple- ascutitul cutitelor, caratul cadavrelor, adunat urechi taiate de pe jos etc. Doar sa iasa treaba ca lumea, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    cine e domne Cristian Martin asta...cu Ch? :P
    da, cu siguranta vom avea nevoie de unul ca tine :D

    RăspundețiȘtergere
  7. acum vad si eu ca azi am fost sadici :)
    pt acest rol l-as vedea pe Vincent Cassel sau pe Daniel Craig. Cred ca la o adica s-ar potrivi si C.Bale :)

    RăspundețiȘtergere
  8. oh da, bune propuneri :)
    bale cred ca se potriveste la toate adicile care includ...starvasaraie :))

    RăspundețiȘtergere
  9. In functie de varsta psihopatului alegerea e simpla: Michael Pitt sau Michael Shannon.

    RăspundețiȘtergere
  10. Shannon e perfect. actorul pare extrem de talentat iar pe chipul lui se citeste cu usurinta cuvantul psihopat :).
    foarte buna propunerea richie :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da bine ca ati pomenit de Bale. Fratilor, in filmul "the machinist" cum a fost posibil ca el sa fie atat de slab ??? E un trucaj? E socant cum arata el acolo.

    RăspundețiȘtergere
  12. Michael Shannon hmm interesant, dar parca tot p pitt il prefer, ai dreptate cu propunerea bivalenta pt ca in carte Frank asta e descris ca neavand o varsta...precisa, dintr-un unghi poate avea 20 de ani, dintr-altul 50 :D
    @ kOT nu e bre trucaj, e vointa exacerbata...bine si in The fighter e mega slab :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Adina, stiu ca fetele au obsesia asta cu greutatea, dar Bale chiar nu arata bine acolo... Crede-ma

    RăspundețiȘtergere
  14. pai n-o arata, dar nah l-a ajutat...iar pricajenia lui se muleza fix p replica aia "daca erai oleaca mai slab aproape ca n-ai fi existat" ;))

    RăspundețiȘtergere
  15. @KOT: era un motiv pentru care C. Bale trebuia sa arate "uscat". Personajul suferea de insomnie cronica. Deci era bolnav. Dar nu cred ca trebe laudat doar pentru capacitatea lui de a slabi sever, ci pentru profesionalismul si dedicarea cu care-si abordeaza rolul.. 27 de kile in minus e mult dar "pierdute" cu cap nu te pun in pericol.. prea tare. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. câteodată mi se face milă de tine, la ce tâmpenii te uiți!! Gizaaas...

    RăspundețiȘtergere
  17. :))) lasa, sa nu ti se mai faca
    iar in primul rand pasajul e dintr-o carte, iar daca prin tampenii te referi la ichi sau la i saw the devil, ma scuzi, dar sunt departe de a fi asa si nu ca o zic eu :P ma rog fiecare cu gustul sau pt hemoglobina :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Ah, ce m-ai nimerit. Am citit cartea asta cu moaca lui Philip Seymour Hoffman in minte doar ca sa fac un mic research la final si sa aflu ca Willem Dafoe ar fi prmit rolul. Supa miso in regia lui Wim Wenders. Parca tot mai bine ar fi fost un Miike.

    RăspundețiȘtergere
  19. hm nici dafoe nu-i rau pt rol, dar parca un anticrist i-a fost de-ajuns si-un isus :)) wanders da, o idee buna, insa miike ar fi fost genial, ar fi surpins spiritu culturii, ar fi fost acolo, in supa :P

    RăspundețiȘtergere