luni, 18 aprilie 2011

Replici de agățat de prin filme adunate

Ne adunarăm 15 bloggeri și bloggerițe să vă înșiruim cele mai tari replici de agățat pe care le auzirăm prin filme și care ne țintuiră locului. Enjoy!

Adina aka io

Hm, în principiu aveam în minte geniala scenă din New York, I love you, dar și Matiuska s-a gândit la ea, așa că o să aleg una potrivită alizeului monden gerontofil care bate pe la noi:

- I will die soon, Venus. Can I touch your hand?
-That's one chat-up line I haven't heard.
- I'm impotent, of course.
-Thank Christ. 
-But I can still take a theoretical interest. 
-Have you been thinking about me?
-All the time I was in hospital. 

-What did you think about me?
- I saw your body. 
-Which part? 
-Your hair. Your feet. Your legs, your behind, your eyes. 
-My eyes?
-Your elbows. Your cunt. 
-Oh, shut up. You can touch my hand. 
 Only with your fingers. Anything else will make me vomitous. 
-Can I ask you, have you ever been in love before? 
[she smiles]

Matiuska

"i dont know about you, but i found that shit very romantic!" 
click aici clip-ul întreg

Tloni

dupa parerea mea o fata care suge acadele in public incearca,

subconstient, sa fie violata. dar nu trebuie sa faceti cum vrea ea.
mai bine va bagati cu replica asta subtila si scapati fara cazier.


How You Doin'?
Aceasta este cea mai tare replica de agatat pe care am auzit-o pana acum in filme si nu am vazut putine. Cei care au urmarit Friends stiu despre ce vorbesc! Si replica nu e asa oricum, ci spusa de Joey si numai de Joey. Pentru a fi clar ce spun aici va invit sa urmariti clipul...pentru iubitorii de Friends va fi un reminder placut, pentru voi ceilalti, luati aminte!


Adina mă provoacă din nou la o sesiune cinefilă deosebită. De data aceasta ne-a propus să ne reamintim câteva replici şugubeţe pline de romantism capabile să cucerească o femeie sau de ce nu, mai multe. Ei bine trebuie să mărturisesc că subiectul m-a pus un pic pe gânduri dar după ce am scotocit prin cutiuţa cu amintiri, doar câteva mai par la fel de tentate.
Pentru început  îmi aduc aminte de vocea plăpândă a lui Johnny Depp din Don Juan de Marco care la un moment dat rostea plin de romantism următoarele cuvinte: „There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made of? What is worth living for? What is worth dying for? The answer to each is the same. Only love." Înarmat cu o asemenea replică mi-e greu să cred că un don Juan al zilelor ar rămâne fără pereche.
Pentru a continua cu glucoza mă mai folosesc de Dracula :”I have crossed oceans of time to find you”,  de un personaj (tipul ala din Love Actually îndrăgostit pe ascuns de Keira Knightley)al cărui nume nu l-am reţinut dar a cărui gest (îl puteţi vedea aici) a impresionat milioane de femei  şi de Tom Cruise care a obţinut rezultatul dorit înainte de a utiliza toată artileria ( „Jerry Maguire: I love you. You... you complete me. And I just... Dorothy: Shut up, just shut up. You had me at "hello".
Replici de agăţat ar mai fi cu nemiluita, dar ca să nu mai lungesc vă mai spun că cea mai sinceră replică care mi-a trecut prin memorie a fost cea folosită de Billy Cristal în When Harry met Sally, un film cu un romantism pe gustul meu :” I love that you get cold when it's 71 degrees out. I love that it takes you an hour and a half to order a sandwich. I love that you get a little crinkle above your nose when you're looking at me like I'm nuts. I love that after I spend the day with you, I can still smell your perfume on my clothes. And I love that you are the last person I want to talk to before I go to sleep at night”.


Din umila mea experienţă cinematografică foarte greu am sustras un film în care să mi se fi părut o replică de agăţat trăsnită. Şi stătui şi mă gândii şi uite că-mi răsări în minte un film văzut recent care deşi nu m-a încântat mai deloc am reţinut o chestie care mi s-a părut oarecum originală (spun oarecum deoarece eu una n-am mai întâlnit-o). Despre ce vorbeşte Josephine? Uite că spune despre Just Go With It, un film slăbuţ cu un final previzibil. Ce a fost însă amuzant este replica eternă pe care personajul central masculin o foloseşte pentru agăţat: Nevasta mea mă bate, dar nu divorţez din cauza copiilor. Sunt nefericit! Eh, ceva de genul, înţelegeţi voi. Mai culmea era că omu era neînsurat, fără copii, dar inventa o familie pentru a aduce în pat femei. Şi mai culmea este faptul că, pentru el, chiar funcţiona!


Una dintre cele mai bune replici de agăţat auzită recent e în stand-up-ul lui Robin Williams - Weapons of self destruction - "Hey baby! Were your parents retarded? 'Cause you sure are special!"
 
 Pe lângă cea de mai sus, dacă ar fi să răsfoiesc lung-metraje probabil una din cele mai memorabile replici îi aparţine maestrului Pacino în Scarface.
“You're good looking, you got a beautiful body, beautiful legs, beautiful face, all these guys in love with you. Only you’ve got a look in your eye like you haven't been fucked in a year.”



"grea misiunea adinei de asta-data, din punctul meu de vedere cel putin! prima replica care mi-a venit in minte de cum am citit mail-ul a fost asta: "suck me beautiful" provenita dintr-un american pie sau un alt film de genul asta. bine, in film nu era chiar replica de agatat, cei doi erau deja singuri intr-o masina pe unul din dealurile americii, dar la vremea respectiva mi s-a parut mai mult decat amuzanta replica. apoi m-am gandit la replica asta:"i give you a million dollars to sleep with your wife", dintr-un film cu robert redford si demi moore, din care doar atat am retinut. desi nici asta nu pare o replica de agatat(sau ma insel?!), lui robert redford i-a reusit! in fine, mi-a mai venit in minte asta: "there is a party in my pants and you are invited" din anchorman:the legend of ron burgundy. bine, lui steve carell nu i-a iesit chiar asa, dar celor care nu au vazut filmul nu vreau sa le stric placerea vizionarii! cam atat."


Tare mult mi-am batut capu pana sa gasesc o replica de agatat meseriasa si numa cum imi aduc aminte de comedia Hitch,chiar un film predestinat pentru asa ceva avand in prim plan un consiler anonim in relatii , un fel de « doctor love » (Will Smith) care ajunge sa se indragosteasca de-o jurnalista (Eva Mendez). Alex „Hitch” Hitchens,”
 the date doctor” are o vorba:”Basic principles: no matter what, no matter when, no matter who... any man has a chance to sweep any woman off her feet. He just needs the right broom.”

Si atunci sa vedem ce poate,o replica  care mi se pare tare amuzanta : “I mean, you’re sending all the right signals – no earrings, heels under two inches, your hair is pulled back, you’re wearing reading glasses with no book, drinking a Grey Goose martini, which means you had a hell of a week and a beer just wouldn’t do it. And if that wasn’t clear enough, there’s always the “fuck off” sign that you have stamped on your forehead.”

Scena o puteti vedea si aici la clip 3.


O sesiune propusa de Adina aduce in discutie o tema care, pe mine, cel putin, m-a bagat total in ceata ... „Cea mai inspirata metoda de agatat” pe care am intalnit-o intr-un film ... Grea sarcina, pentru ca, in general, filmele care ma atrag nu abunda in astfel de scene ...

Prima chestie care mi-a trecut prin cap a fost pumnul in mutra si urarea „Welcome to Earth!” adresata de Will Smith extraterestrului doborat din „Independence Day”. Avand in vedere ca entitatea venita de peste mari si tari si spatiu a ramas in prejma vajnicului actor-rapper, presupun ca replica a avut succes ... 

M-am gandit apoi la sarada pus la cale de Phil si Claire Dunphy intr-unul din episoadele „Modern Family” in care el joaca in mod catastrofal un personaj fictiv, Clive Bixby, insa hohotele de ras m-au impiedicat sa retin replicile ... 
Am sormonit in memorie insa o astfel de scena refuza sa se materializeze in vreo amintire cat de cat demna de a fi mentionata. Si apoi, brusc, a aparut in mintea-mi imaginea sa. Zgarcit, egoist, invidios, mincinos si departe de a aduce cu un latino lover, cel mai de succes loser din istoria cinematografiei zambea stapan pe imaginea dezastruoasa pe care o avea despre sine ... 

  My name is George. I'm unemployed and I live with my parents” 

 Inconfundabil, George Constaza in al 86-lea episod din „Seinfield”, „The Opposite”, experimenteaza opusul a tot ceea ce reprezinta, agatand cu o sinceritate debordanta ... Si ... successs ! 
Daca nici asta nu a fost o replica de succes, atunci, chiar nu stiu care ...


cea mai cea replică de care știu este din Forrest Gump (1994).
de care știu, nu pe care o știu.
de fapt, nimeni n-o știe – poate o va descoperi posteritatea, cine știe...
sunt sigur că nu ține doar la femei, ci și la bărbați.
adică mai ales la bărbați.
și, mai alesul mai alesului, la bărbații discutatori de chestiuni politice.
cine nu știe la ce mă refer, să (re)vadă filmul, atent la secvența din imagine.
chiar merită! (nu să fie atent la secvență, ci să vadă filmul).
în ceea ce mă privește, a fost printre chestiunile care m-au agățat definitiv de acest film.

Radu


Păcat că nu-mi aduc aminte altele mai demne de menţionat la ora asta.. cu siguranţă le am stocate undeva prin tenebrele minţii, însă deadlineu mă presează. Am încercat să mă ajut folosind Googleu.. dar peste tot mi s-au părut îndulcite peste măsură şi fără haz.
Îl bag în lipsă de altceva mai bun, pe irezistibilu' Austin Powers în Goldmember (2002) cu:

"You might not be the best looking girl here, but beauty is only a light switch away" - hahaha >:))


Did I mention my leg is 44 inches(1.12m) from hip to toe, so basically we're talking about 88 inches of therapy wrapped around you for the bargain price of... (la unison ) 3000 dollars. Pretty Woman 
  


Normal ca eu consider ca cele mai tari replici de agatat o femeie sunt cele pe care le cunosc eu personal :D (si pe care, tot normal, nu o sa vi le spun). Am fost fermecat insa de unele imagini sau cuvinte din filmele vazute de-a lungul vietii mele, cum ar fi indrazneata replica a lui Meg Ryan in Top Gun ("Take me to bed or lose me forever!") sau de mai recentul, superbul si ineditul buchet de morcovi pe care i-l ofera Ashton Kuther lui Natalie Portman in destul de criticabilul No Strings Attached.
Imi plac insa oamenii indrazneti si care isi declara inca de la inceput intentiile. In acest context, il aleg pe actorul meu favorit, Javier Bardem, si modalitatea lui de a se apropia de doua femei superbe in Vicky CristinaBarcelona:
„-You're asking us to fly to Oviedo and back?
-No, we'll spend the weekend.  I'll show you around the city. We'll eat well, we'll drink good wine, we'll make love.
-Who exactly is going to make love?
-Hopefully, the three of us.
-Look, senior, maybe in a different life.
-Why not?  Life is short. Life is dull.  Life is full of pain.  This is a chance for something special.”

Integral aici

 
“Bond, James Bond”.
"Our love is like the wind. I can't see it, but I can feel it. " din A Walk to Remember   

8 comentarii:

  1. Fug in strada pana nu am uitat replicile...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu tot respectul, pana cand n-ai vazut "Things to do in Denver when you're dead", nu stii ce inseamna vrajeala cu efect garantat. Bine, asta presupune sa te cheme Andy Garcia, dar daca ai trecut peste acest mic impediment, the sky is the limit. Spre exemplificare:

    http://www.youtube.com/watch?v=c2jtau5vD28

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase replici de agatat s-au adunat. ma mira ca nimeni nu a adus aminte de ceva asiatic (sau omuleti astia micuti sunt lipsiti de romantism)

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata sesiunea de azi! :D Like it! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ catalin yeah yeah i know that scene, maestru domne andy asta :D
    @ marian pfoa cum d nu m-am gandit...insa in ceea ce ma priveste si in ceea ce-i priveste pe omuletii asiatici... neah nu ne trebe replici :))
    @ andres glad u liked it :D

    RăspundețiȘtergere
  6. In Scarface mai avem si cea mai proasta replica de agatat dintr-un film: "Say hello to my little friend".

    RăspundețiȘtergere