joi, 6 ianuarie 2011

Unstoppable


Clint Eastwood & General Saint - Stop That Train 

Mai acu câteva zile am fost întâmpinată la muncă de către dragele mele colege cu o tolbă de criticisme binevoitoare (of course) cum că le doare capu când mă citesc, că îngrămădesc prea multe cuvinte în frază, că le sardelesc ca pe chinezi la metrou, mă io ce să zic acuș ăsta mi-e stilu, n-aș prea vrea să fac recenzie liniară (nu cred că sunt în stare), nici critică de film nu fac (n-am patalamaua și nici pretenția), trec doar printr-o coardă să-i zic sensibilă ce văd, ce aud, vreau, încerc să fiu organ de simț, filmul pentru mine e un stimul, ce încerc aici să fac este să redau doar un reflex pe care nu-l pot lepăda de ganglioni supurânzi în analogii, nah, boală se cheamă.

Pentru voi fetelor și nu numai, o încercare telegramatică:
Văzut un sfert din filmu cu trenu stop nu e un tren de neoprit stop nu m-am lăsat fraierită stop focus tembel supra  travelling în draci nu este egal cu viteză stop comparativ, speed (I) e ambrozie stop cursele nu mai sunt ce-au fost odată stop domnu danzel training day nu te prinde stop
nu știu dacă l-au oprit pân la urmă, dar presupun că da și că danzel s-a împrietenit la cataramă cu ucenicul, s-au salvat unul pe altul de la anaghie și că la final i-au facut ochi dulci (amândoi) gagicii din turnul de control, bă ăștia care văzurăți toată cursa, contraziceți-mă, eu una mă bucur că nu mi-am pierdut timpul aiurea și că am ratat trenul ăsta :)

3 comentarii:

  1. mie imi palce cum scri :)
    despre film doar atat zic - personaje secundare tembele de-a dreptul iar Scott cred ca il scoate la pensie pe Denzel.

    RăspundețiȘtergere
  2. aoleu da, tony scott a facut filmu asta...si mai de pus la zid atunci :D

    RăspundețiȘtergere
  3. l-au oprit ... daca nu era asa , auzeam la TV , cu ceva ani in urma :)

    RăspundețiȘtergere