vineri, 28 ianuarie 2011

Cel mai bun și mai obscur film

Șugubeață provocare venită din partea lui Mircea Popescu. Cică să fac un top 10 cu cele mai bune și mai necunoscute filme, zic greu domne, asta cu necunoscutu e o treabă mega subiectivă și tributară referențialului în care ne spălăm bulendrele. Cu riscul de a nu fi tocmai originală :P pentru că, nah, în ultima vreme am vizionat numa prospături, voila:

1.Amphetamine 
2.Les filles du botaniste
3.Nae maeumui punggeum/ the harmonium in my memory
4.The Holy mountain 
5.Welkkeom tu Dongmakgol 
6.Ssang-hwa-jeom/ A frozen flower
7.Life of brian
8.Sam gang yi/ Three...extremes 
9.Symbol
10.Babettes gæstebud

top majoritar asiatic, cum era de așteptat :D

Îmi spuneți ce filme văzurăți din lista asta și eu le tai nemilos unu câte unu cu fiecare strigare, dacă mi se pare mie că nu îmi inspirați încredere vă pun întrebări să-mi dovediți că îl văzurăți (neah :))):P La final ar trebui să rămână un unic supraviețuitor 

Listuțe șugubețe găsiți la Marian, Cristina, Anca, Schizoid, Alin
Richie mamă te aștept și pe tine cu o listuță :P

21 de comentarii:

  1. Life of Brian - una din comediile preferate, acolo sus, alaturi de Young Frankenstein - nucile de cocos batute pentru tropaitul cailor si cavalerul negru ramas fara membre care inca vrea sa lupte ma aduc la lacrimi de fiecare data.

    Three Extremes - o antologie destul de dezamagitoare, singura poveste buna fiind Dumplings. O incercare mai buna de la Mike e Imprint, ultimul episod (13) din primul sezon de Masters of Horror. Park insa n-are scuza, trilogia Sympathy ne-a dat sperante prea mari.

    Holy Mountain si Dongmakgol le-am inceput si abandonat pe drum. De restul nici n-am auzit. Asta se intampla cand in camera ai postere doar cu John Woo si fratii Shaw.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut doar Life of Brian si The Chinese Botanist's Daughters.

    RăspundețiȘtergere
  3. @schizoid life of brian alaturi de trupa zanatica de nebuni frumos ai lui gilliam in cautarea graal-ului-unforgettable...si melodia aia (always look on the bright side of life) imi rasuna inca in tablitza:P, pe mine m-a fascinat three extremes, n-am stat sa analizez potentialul "demiurgic" al regiei, a reunit 3 culturi, 3 idei si-a le-a impins la extrem nah, eu zic sa reiei holy mountain si dongmakgol, iar in cee ce priveste restul filmelor eu l-as incorona pe "symbol" care e foarte jodorowkyian in a japanese way

    @cristina daca ti-a placut the chinese botanist's daughters o sa iti placa si a frozen flower care e o perpectiva...masculina, ceva mai reusita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit doar de three extremes dar nu l-am vazut nici pe acela. Buna lista :P

    RăspundețiȘtergere
  5. multzam :P, m-am gandit ceva, oare ce filme ciudate si bune am vazut si despre care n-am prea scris, n-a fost usor :P si sa te uiti la three extremes :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Three Extremes si Welcome to Dongmakgol le-am vazut :). A frozen flower parca tot tu mi l-ai semnalat.. Holy mountain e in plan.. restul sunt "noutati"

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha! Am vazut Symbol daca-i Shinboru, ala cu tipu' ce se trezeste in camera cu organu', sa-i zicem astfel.

    Scuze de intirziere, da' blogspot nu trimite trackbackuri din nefericire.

    PS @schizo : si mie mi-a placut Life of Brian, da parca nucile si cavaleru' sunt din Holy Grail ?

    PS2. Always look on the bright side of life e deja un fel de imn neoficial al UK, de exemplu aia au cintat soldatii cind le-a luat foc vasu' in razboiu' insulelor Falkland.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe astea chiar ca nu le-am vazut...sa le caut in ordinea asta?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mircea Popescu: corect, mea culpa, era Holy Grail. Brian e cel cu what have they given us? well, just the aqueduct, medicine, education samd. Eu tind sa vad in maratoane de 6-12 ore, iar dupa o vreme skit-urile fara sens si ordine ale lor devin o ciorba. Gen Flying Circus.

    RăspundețiȘtergere
  10. Faina listutza ^_^ recunosc ca de pe ea am vazut mai putin de un titlu, mai exact particica cu Dumplings din "Three... extremes". Life of Brian e unul din cele care is asteapta vizionarea, la fel si Holy Mountain. Si-am mai auzit de The Botanists Daughter's, dar cam atat.
    Trebuie sa-ti recomand o obscuritate japoneza care mie mi-a placut de numa, ii zice Survive Style 5+. Poate ai vazut-o de fapt, e cu Tadanou Asano <3 Daca nu, sigur o sa gasesti ceva de rumegat la ea :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Poti sa tai de pe lista si Babettes gæstebud :) A fost pe tvr acum ceva vreme. E un film foarte bun, nu credeam ca pregatirea unei singure cine poate sa ma fascineze atat de mult :D

    RăspundețiȘtergere
  12. @ richie faina lista ta cat si a lui luci, n-am prea vazut nik din c recomandarati voi :P
    @ mircea ah si eu care credeam ca Symbol va ramane p lista :P
    @ jovi eu zic sa incepi cu holy mountain apoi cu symbol dupa care...aleatoriu :P
    @ schizoid da, brian e ala cu apeductu :P
    @ meropi merci de recomandare, nu-l vazui, notat :D
    @ diana eu l-am vaz p tcm, nici eu n-as fi atasat atata magnitudine unei cine, apologetul culinarului ramane zic eu greenaway cu al sau The Cook the Thief His Wife & Her Lover

    RăspundețiȘtergere
  13. life of brian , am auzit de el ... cu restul ... mi-ai rupt falca !!! :lol:

    RăspundețiȘtergere
  14. :P pune-ti o compresa rece, life of brian e una potrivita :P

    RăspundețiȘtergere
  15. Am vazut si The Cook the Thief His Wife & Her Lover, pe mine m-a cam socat filmul asta (in sensul ca m-a lasat cu gura casca la foarte multe faze). Vreau sa il revad in viitorul apropiat. E genul de film care "ma bantuie".

    Din categoria productii cu festinuri culinare, regele excentricitatii e La grande bouffe, cu Marcello Mastroianni, eu n-am mai vazut asa ceva (si nici nu pot sa il recomand, desi e o experienta cinematografica iesita din comun).

    RăspundețiȘtergere
  16. La grande bouffe hm interesant, merci, notat :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Citesc cu interes tot ce scrii!o idee buna acest top!

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place foarte mult cum scrii!!!M-ai cucerit! :)

    RăspundețiȘtergere