duminică, 19 decembrie 2010

Cel de pe urmă Crăciun



de la inceputul anului s-au aratat Semne: pe
16 martie ard mormintele sacre kasubi, in aprilie cade avionul cu
poloneji, din iulie belgienii preiau conducerea UE, pe 2 decembrie
NASA prinde gandacul facut din arsenic, p-orma Assange distruge
increderea in Democratie.

e clar ca lumea asa cum o stim se va sfarsi
in 2011. voi ce vreti sa primiti de la Mos Craciun inainte de
Apocalipsa?



[zum]


ce-as putea sa vreau eu daca nu o carte? dar
nu orice carte. imi trebuie una despre insecte, ca daca nici de la ele
nu-nvat cum sa supravietuiesc sfarsitului lumii..


Image
Hosted by ImageShack.us


deci ne vedem in colonia mea din Lumea cea
Noua. pe curand!




Mosule,

ma lasi cu darurile tale capitaliste, cu
culorile tale coca-colice, si cu hohotitul tau astmatic? in primul
rand, mi-esti cam strain, io l-am cunoscut mai bine pe var-tu, Gerila,
impuscat acum vreo douaj de ani de Voican Voiculescu & co. si nici
tu nu esti mai breaz - campanie publicitara si-atat!

asa ca mosule, da-ti dracu' tolu-ala rosu -
de la gorby nu se mai poarta - mai rade-ti si tu barba-aia-mbacsita cu
care zgarii bietii copii, si-acum, ca tot vine apocalipsa, mai
trage-ti si tu sufletul inainte de-a ti-l pierde si spune-mi odata cum
era cu Betleemul ala!

macar acum sa ma gandesc la speranta unei
salvari, dac-am uitat-o atat-amar de vreme..




daca tot
vorbim d
e imposibilitati [Mos
Craciun, Apocalipsa.. ce-s astea??? gimme a break!] atunci m-ar
interesa ca Mos Craciun sa-mi aduca inainte de Apocalipsa, urmatoarele
obiecte: filmul de absolvire al lui Terrence Malick - Lanton Mills [un
scurt metraj existent doar in arhiva American Film Institute] si una
din cele mai celebre carti disparute de-a pururi: Cartea Razboaielor
Domnului [autor necunoscut]. pe care sa o ecranizeze Malick, fireste.
daca o mai avea vreme..

bine, as mai vrea un lucru, insa asta ar
implica o schema de tip dotarea masinii timpului cu o roata [de
rezerva] a norocului. cam greu, deci raman primele
doua.




eu de la Mos Craciunul de dinainte de
Apocalipsa as vrea sa primesc o pereche de pantofi aurii.


Image Hosted by ImageShack.us




amenintarea vine de la trafalmadorieni. mr.
Assange a aflat si el asta la un pahar verde. doar sobolanii lui
Banksy vor ramane la fel sa spuna povestea. postumanitatea suna
comfortably numb. sa fim dada!




"not with a bang but with a whimper" - now
you can change that!

se pare ca orice american stie ca nu poti
face fata unei Apocalipse fara your trusted firearm. as for me, biet
consumator dezorientat, dar plin de intentii bune, nu stiam exact ce
vreau de la Mosul, pana sa vad reclama asta:


Image
Hosted by ImageShack.us




o caciulita care sa nu se rupa cand o pun.
deoarece cf "Bigger, Longer & Uncut", Necuratu-i gheu. iar eu mi-s
ferkes.

in plus caciulita are avantajul si ca mi-ar
tine de cald, dat fiind ca eu-s convins ca Apocalipsa va veni abia
cand hell freezes over.





ultimul Mos Craciun as vrea sa mi-o aduca pe
Madonna. nu mi se pare deloc imposibil si deloc nepotrivit. impreuna,
sub bradul impodobit, am cinta True Blue. poate si altele. apoi am
adormi unul linga celalalt privind pe N.G. viata frumoasa si harnica a
castorilor. as inceca sa fiu cit se poate de spiritual si de
calm.



eu nu mai vreau nimic, caci am primit deja ce
imi doream: Tetralogia lui Wagner pe DVD,
celebra versiune de la Bayreuth Boulez - Chéreau - Peduzzi din
1976.








vreau un elefant dotat cu
hidrant.


Image Hosted
by ImageShack.us




o balena!




Image
Hosted by ImageShack.us




[tocmai m-am intors din Targoviste de la o
piesa de teatru chiar cu Apocalipsa - dupa Visniec, de data asta.
implozie solara]

asa ca vreau ca ultimul Mos Craciun sa ma
faca frumoasa, in timp ce-as scrie poezii mai bine decat Miruna Vlada!
aceasta-mi fu dorinta de pe urma.






..pana si renii cei simpatici s-au
salbaticit. dupa ani intregi de munca neintrerupta au cedat psihic si
i-a lovit turbarea. mai nou sunt cei mai de temut pradatori ai noptii
arctice, infuleca halci intregi de carne de spiridus, si nu mai pot fi
dresati inapoi.




Image
Hosted by ImageShack.us


one-way Moon trip.


[alx]


so, 2011 is the new 2012.

sa-mi puna sub perna o kartzulie buna de
speed-reading ca sa reusesc sa citesc intr-un an tot ce mi-am adunat
ca o rozatoare sperand ca o sa am suficient timp sa
termin.

si baaaaaaaaaani, multi bani, ca sa nu
trebuiasca sa lucrez tot timpul asta.




imi doresc de Craciun ca oamenii sa fie
singuri, complet si absolut singuri, macar o ora in viata
lor.




draga ultim si cel in care se pare ca trebuie
sa cred pe cea din urma suta de metri, Mos Craciun, dedubla-m-ai!
adica, mai pe intelesul renilor sfarsiti, scoate-ma din mine si
lasa-ma sa privesc ranjind, de la distanta, cum se dizolva toate, sa
ma incarc cu ale mele iluzii psihedelice. ah, cum mereu ti-am lasat a
doua optiune, la fel de usor ai putea sa ma plasezi intr-un ozeneu.


Image
Hosted by ImageShack.us




inainte de Apocalipsa eu vreau sa primesc de
la Mos Craciun o pereche de manusi de lanuta, cu reni, si un ciobanesc
belgian.




daca anul viitor va disparea in ceata,
singura mea dorinta pe care i-o pot adresa lui Mos Craciun inaintea
ultimei lui veniri consta intr-o cutie goala de carton, colorata si cu
funda, asa cum am vazut eu pe cand eram mic in filmele de la
televizor. e cadoul pe care mi l-am dorit dintotdeauna si pe care nu
l-am primit niciodata. cel putin o sa am in ce sa vomit atunci cand o
sa ma imbat ca un porc de fericire ca incetez sa mai
exist.




avand in vedere faptul ca asta ar cam fi
ultimul craciun si ca nu-s pretentioasa din fire as vrea sa fac un
ultim gest tembel, plin de ambitz si inconstient intru totul, asa cum
fac cretinoizii de mai jos.






eu as dori sa-mi aduca Mos Craciun o
biblioteca in care sa fie mai toate cartile clasice din lume si ceva
pe deasupra - dar sa nu-mi umple casa. cu alte cuvinte, as vrea un
ereader [preferatul meu ar fi Nook Color].




Apocalipsa inseamna Revelatie, asa ca nu imi
pot dori altceva decat asta: "to feel greater than the sum of all my
parts".






draga Mosule, de Sfarsitul Lumii eu vreau
sa-mi aduci ultimele doua-trei romane din seria "A song of ice and
fire”. cum adica "George RR Martin nu le-a scris inca”? esti Mosul sau
nu esti?! fa bine de le scoate de undeva, ca nu vreau sa mor fara sa
stiu cum se termina!

cu sau fara respect [in functie de
rezultate]

DJ




pentru mine "the end of the world movie
collection", Bad Santa's cut [aka Santa's Bad cut] in aceasta ordine:
The Omen, The Second Coming, Millennium, Antichrist, Armageddon,
Apocalypto, Judgment Day.


Image
Hosted by ImageShack.us

2 comentarii:

  1. ai vazut ce denumire i-au dat filmuletului in care rusii o arunca pe aia de pe bloc : Tarzan :)) am sa-l copiez si eu pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere