miercuri, 14 septembrie 2011

Pentru toți cei care se pișă pe Pina

Marele cronicar de ocazie, ontologul pamfletar jubilatoriu pe propria felie de viață, futezătorul cinematografiei culte, pardon pseudo-intelectuale și semidocte, își răscoală furtunos falusul (verbal) către Pina. O face cu redundantele-i arme din dotare, cu veșnicul registru colocvial lubrifiant, ludic ce-i drept, în spatele căruia dosește, evident, niște fundamente cognitive de să stea Arhimede înfipt în propriul punct de sprijin. Da, despre pitici gratis vorbesc.

Pe lângă faptul că urineză frazal și pueril pe acest film, se mai exprimă și printr-un desen la fel de naiv și mai presus de toate, cireașa de pe tortul fecălos, egocentric frișcos și eminamente puturos: nici măcar nu a văzut Pina. Îl enervează bineînțeles publicitatea cică agresivă iscată în jurul Pinei. Bă omule campania fuse în verva ei pe online și în special tot în cercuri cinefile, pe afară abia de zărești un afiș și vorba aia simplă și onestă ieși frățioare de pe facebook dacă nu îți convine (sau de pe unde oi fi dat poantă în poantă cu Pina), nu ți-a zis nimeni du-te la Pina că altfel crăpi, de altfel nici nu te-ai dus și cu toate astea îți permiți să tratezi în maniera ta specifică un produs pe care poate nu-l înțelegi, poate ți s-a defectat decodorul, poate n-ai simțurile educate în sensul ăsta, nu-i nimic lasa-i pe alții să se bucure de dans, de un fel de pseudo-transcedere-cvasi-doctă și vezi-ți de ale tale. E trist, de-a dreptul revoltător să citesc și să gust involuntar afirmații nefondate, nefondante, excogitații pretențios-colocviale, lăbăreli nesănătoase de cogniție și simțire periferică. 

Omule vorbește tu de muieri, de snopuri  de falusuri învârtoșate, închipuite sau doar naiv desenate pe un caiet de dictando, de nefericiri mundane că nah acolo probabil te legitimează backgroundu și nu mai urina spasmodic pe unde îți vine. Poliuria rărunchilor needucați de nervi parasimpatici se tratează, până atunci urinați, urinați că altfel plesniți de frustrare. :D 

17 comentarii:

  1. Pentru toti cei care... cei care... se irita... am o vorba sa le spun... gura mica. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Loool tu ...

    Asaaa, enerveaza-te!!! Da cu el de pamant :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Fetiţă, tu pe piticigratis te superi? E campionul afirmaţiilor scandaloase, de dragul comentariilor!

    RăspundețiȘtergere
  4. e o premieră copii, nu mă enervez așa de obicei :P dacă "vorbea" în cunoștință de cauză aka dacă ar fi văzut măcar filmul aș fi înțeles...mă rog și dacă l-ar fi văzut ar fi scris probabil similar...

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarul e ca nici eu n-auzisem de Pina pana sa citesc la tine si la Marian, deci iese partea cu campania agresiva.

    Dar altfel nu cred ca are vreun sens sa-l bagi in seama pe respectiv, care numai in necunostinta de cauza scrie, uneori amuzant (cand subiectul e mai accesibil pentru el, adica lipsit de prea mare relevanta/importanta), alteori sau in marea lor majoritate (cand incearca sa-si depaseasca 'domeniul') reuseste doar sa arate cat de limitat si afon poate sa fie, in timp ce desigur, se mandreste cu asta.

    Dar cred ca cea mai mare performanta a lui, daca-l citesti putin, e ca pare mai frustrat sexual decat Houellebecq, iar asta e intr-adevar o performanta :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ba si io am aceeasi intentie sa ma pis pe pina, da' asteptam sa-l vad.

    motivul difera un pic, dar tot de agresivitatea promovarii tine, promovare facuta de tot felul de papagali.

    RăspundețiȘtergere
  7. da, nu mă mir :)) măcar tu nu suferi de poliurie a priori

    RăspundețiȘtergere
  8. ba, acuma daca o sa-mi placa, n-o sa ma pis, dar chiar imi doresc mult sa nu-mi placa=))

    RăspundețiȘtergere
  9. i-ai raspuns cu aceeasi moneda si bine ai facut. daca omu' vedea Pina avea dreptul sa zica orice, sa deseneze ce vrea(aici chiar nu are talent deloc), dar asa a vrut si el sa enerveze blogosfera cinefila.

    RăspundețiȘtergere
  10. asa, fa-i reclama.
    darling, they call it the internet, and them people they call trolls. don't feed the trolls!!!!!!

    nepasare de cauza e mai probabil decat necunostiinta.

    galetzi cu tzatze....why were you even on there?

    RăspundețiȘtergere
  11. domne, stiu si eu cum e cu trollareala si oricum mai multa reclama a facut el Pinei decat am reusit eu sa-i fac lui ...gratis :))

    RăspundețiȘtergere
  12. bai morion, pe radu il doare-n pl de blogu asta=)) ce crezi ca i-a aratat ea lui?=))

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) bai petroave, eu-s constienta de asta, mi-am facut damblaua, da-mi pace :P

    RăspundețiȘtergere
  14. frate, soro, da' vad ca stii sa dai si inca tare ! :lol:

    RăspundețiȘtergere
  15. Am postat acolo un comment in care il intrebam daca a vazut macar filmul. Evident a fost sters.

    In alta ordinde de idei, imi place blogul tau. =^_^=

    RăspundețiȘtergere
  16. :) hey, welcome
    si commul meu a fost sters sau nici macar aprobat si eu l-am sters pe al lui :D
    si ma bucur ca iti place blogul :)

    RăspundețiȘtergere