duminică, 25 martie 2012

Cele mai bune filme - Leapșă imposibilă

Marian de la Film Sinopsis îmi trimite via Cinemateca Trisk o leapșă imposibilă, așa că mă găsesc în ipostaza de a da cam câte un singur exemplu pentru categoriile următoare:


Secțiunea A. Filme Străine 

1. Filmul preferat: I saw the devil
Pe genuri

Animaţie: Hawl’s s moving castle

Acţiune: Dirty Carnival

Dramă: Mar adentro

Comedie: Gettin’ Any?

Istoric: Spartacus

Mister: Alphaville

SF: Artificial Intelligence

Război: JSA- Joint Security Area

Crime: Rear Window

Fantezie: Pan’s labyrinth

Horror: A tale of two sisters

Sport: o să zic Banlieue 13

Documentar: Nuit et brouillard

Muzical: Romance and Cigarettes

Romantic: 3-Iron

Biografic: Mishima-A Life in four chapters

Thriller: The usual suspects

2. Cel mai prost film: The mist

3. Cel mai bun 3D:  Pina

4. Cea mai mare dezamăgire – The Brothers Grimm
5. Ultimul film vizionat – The taste of tea

6. Ce film necunoscut ai recomanda (3 opţiuni) : A frozen flower, The Quiet Family, Written

Secțiunea B: Filme româneşti

1. Filmul românesc preferat – Cea mai fericită fată din lume

2. Ce preferati: filmele de dinainte de 89 sau cele actuale? – actuale

3. Cel mai slab film românesc – cu riscurile de rigoare și din categoria cel mai prost film care putea fi bun: Francesca

4. Cinci filme româneşti pe care le-ai recomanda: Portretul luptătorului la tinerețe, Din dragoste cu cele mai bune intenții, Duminică la ora 6, Îngerul necesar, Nunta de piatră

 5. Ultimul film românesc văzut: Ceva bun de la viață

să meargă leapșa mai departe pentru orice dorește :)

14 comentarii:

  1. Oare ce ar fi, dacă îmi fac curaj să pun și eu mâna? :) -să scriu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult ca ai preluat aceasta leapsa! Extrem de interesante raspunsurile tale. :) Inca o data imi tresalta inima de bucurie la Hitchcock si Labirintul paunului. Bravo, bravo! O sa ii dau share articolului tai pe pagina de facebook a blogului, sper sa citeasca cat mai multi!

    RăspundețiȘtergere
  3. aici la tine ma lovesc de o droaie de filme ce nu le-am vazut :D...

    RăspundețiȘtergere
  4. @piratulcinefil Si eu :))
    Oricum, ma mir ca nu am ales si eu Mar adentro si ma bucur ca aproape toti am ales Pan’s labyrinth... Iar 3-Iron e superb!
    Acum, e bine de facut o discutie de ce unii au fost categoric pentru filmele romanesti "vechi", iar altii pentru filmele actuale... Eu si tu am ales a doua varianta...

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasa lista! sincer nu ma asteptam ca I saw the devil sa fie filmul preferat. n-am vazut JSA si chiar sunt curios cum e :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ jovi - si eu tot pe actuale merg :)

    RăspundețiȘtergere
  7. dar la care te asteptai mey Mariane :P?

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Filmul preferat: Călăuza lui Tarkovski
    Pe genuri

    Animaţie: Oblio

    Acţiune: Fight club

    Dramă: Deșertul tătarilor

    Comedie: 51 State

    Istoric: Caligula

    Mister: Conversația (The Conversation-1974)

    SF: Alien (primul)

    Război: Thin red line

    Crime: Insomnia

    Fantezie: Labirint (cu David Bowie)

    Horror: Shining

    Sport: Focused Ski movie (2003)

    Documentar: Baraka

    Muzical: Hair

    Romantic: A love song of Bobby Long

    Biografic: Howl (Allen Ginsberg)

    Thriller: Tăcerea mieilor (pentru că a deschis un drum nou)

    2. Cel mai prost film: Waterworld

    3. Cel mai bun 3D: încă n-am văzut un film 3D

    4. Cea mai mare dezamăgire – When Nietzsche Wept
    5. Ultimul film vizionat – Tigrul și zăpada

    GATA!
    mă duc să beau o bere, lista oricum este incompletă :P

    RăspundețiȘtergere
  9. wow, JSA-ul si banlieue 13. uitasem de ele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Scorchfield, merci :D
    waterworld =))
    tigrul si zapada...da, ce frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  11. New leapsa! http://desprefilme.blogspot.com/2012/03/filme-la-care-plangi-de-sare-camasa-de.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Merci :D mda, sa ma gandesc
    Foarte buna lista ta cu filmele preferate ;)

    RăspundețiȘtergere