vineri, 23 noiembrie 2012

CONCURS: Un film in 3 cuvinte. Ghiceste filmul si castiga o carte de la editura Nemira

Vinerea va fi zi de concurs la Butic. Regulile sunt foarte simple, propun 3 cuvinte reprezentative pentru un film anume (de fapt, pe care le consider eu reprezentative :D), iar voi trebuie sa ghiciti despre ce film este vorba. Castigatorul va primi cartea O toaleta a la Liz Taylor scrisa de Rodica Ojog-Brasoveanu si oferita de editura Nemira.



Vinerea asta propun urmatoarele cuvinte:
-tapet
-tablou
-crima

Ghiciti oare la ce film m-am gandit?

Update:
Raspunsul corect este: Barton Fink 

 

45 de comentarii:

  1. nu, nici Cidade, e un film un pic mai...bizar

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici Rembrandt’s J’Accuse si apropo de tablouri nu e nimic de P. Greenaway

    RăspundețiȘtergere
  4. tabloul cu pricina are un rol obsedant in acest film

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu e nici the Mill and the cross (interesant ca te-ai gandit la el), nici Vertigo...nu este un film care sa aiba drept nucleu pictura ci mai degraba scrisul, scenaristica :)

    RăspundețiȘtergere
  6. The Thomas Crown affair

    RăspundețiȘtergere
  7. nu, niciunul din cele de mai sus, ganditi-va la o masina de scrisa si la un tapet...ciudat, cuvintele cu pricina sunt semnificative pentru film

    RăspundețiȘtergere
  8. e ceva de dario argento? profondo rosso cumva? l-am vazut de ceva vreme, crima mi-o aduc aminte sigur, tabloul si tapetul vag

    RăspundețiȘtergere
  9. hai ca incerc a doua oara, daca e cu scriitor: tenebre

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, Barton Fink, bravo, Alessy, te rog sa imi trimiti un email la adrianachi07 [@] yahoo [dot] com cu numele tau complet si adresa :) merci

    RăspundețiȘtergere
  11. yhaaa!! intr-un final am reusit!:)) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu-s castigatorul moral al concursului pentru ca am stiut din prima incercare, fara sa copiez de la alessy :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Silviu, promit sa-ti dau si tie cartea sa o citesti:)

      Ștergere
    2. OK, iti cedez titlul de castigator moral.

      Ștergere
    3. multumesc, iti sunt recunoscatoare!:)

      Ștergere
    4. Ce-i drept de data viitoare o sa pun o conditie, aceea de a permite un singur raspuns per participant, ceea ce-i destul de moral :) Silviu te astept si data viitoare

      Ștergere
  13. mai există un film al naibii de bun despre mașini de scris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. corect!
      trebuie să mă înțeleg cu Adina dacă mă lasă să mă interlcaleaz în concursul ei, că ți-aș trimite-o carte: „espeșiăli 4U” :)
      Sărut-mâna Adina!

      Ștergere