duminică, 20 februarie 2011

The shining: A space Apology


Sunt realmente amețită de geometria kubrickiană, de cubul kubrick, de generozitatea acestui regizor și dibăcia ecumenică cu care înfășoară personajele într-un cocon spațial, aerat, fagurat, obsesiv de simetric, pântecos, gata să primească în vintrele sale un ego antichristic precum cel al lui jack nicholson, năucitoare îmbălsămare...



 pe lângă spațialitatea altruistă, perfect măsurabilă, paleta lui kubrick abundă în culoare încadrabilă, exacerbat de definită și perspectivă...iluzionistă :D i'm in love with this magician 
 2001: A space Odyssey
 The Shinning

 A Clockwork Orange
 Lolita
le rouge et le vert...
 Eyes wide shut
The Shinning

5 comentarii:

  1. Frumos ca ai avut timp sa revezi operele acestui geniu.Apologii poti face doar cand vezi sau revezi consecutiv cateva filme care au aceeasi semnatura.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-ti spun un secret, the shinning nu vazusem, l-am vazut for the first time acu vreo 2 zile (shame on me), pe celelalte le-am vazut acum hat, dar omu asta e atat de grijuliu cu fiecare cadru incat ti le intipareste in minte, deci le-am vazut consecutiv...in minte :P asta pt ca nah omu e geneiu, ma repet :P

    RăspundețiȘtergere
  3. As dori sa-mi spui reactia ta la momentul cand se deschide liftul si curg rauri de sange.. mie mi s-a sculat paru-n cap.

    RăspundețiȘtergere
  4. da...mi-a taiat ramurica de sub chicere, eram cocotata in pom de spaima si cand a aparut deluviul ala mi s-a taiat de tot :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Howdy, I think your blog might be having web browser compatibility issues.
    When I look at your web site in Safari, it looks fine however when opening in IE, it
    has some overlapping issues. I merely wanted to provide you
    with a quick heads up! Aside from that, great site!
    Here is my website Diet That Works

    RăspundețiȘtergere