marți, 21 octombrie 2014

Omul Pasăre, un nou documentar produs de HBO Europe

Producția originală HBO Europe, Omul pasăre, regizată de Alexandru Mavrodineanu și coregizată de Mihai Grecea, va fi difuzată în premieră pe 23 octombrie, de la ora 20:00, la HBO.


Omul pasăre este “Mami” Mihăiță Nicolae care dorește să câștige pentru a zecea oară campionatul național de planorism. Indiferent dacă va câștiga sau nu, participarea lui va marca încă un record pentru aviație și va însemna un armistițiu în lupta sa cu timpul.

“Îi admir și îmi place să îi susțin pe cei care în lupta zilnică reușesc să încline balanța înspre pasiune și bunăvoie. Mami, după părerea mea, este un exemplu aproape didactic de un asemenea om, aproape un arhetip, și dorința mea este ca aceste modele să fie împărtășite cu un public cât mai larg. Poate că un procent dintre spectatori, fie el cât de mic, se va simți inspirat sau va prinde curaj să facă ce îi sugerează sufletul, îmbogățind astfel societatea cu un spirit mai liber., a declarat Alexandru Mavrodineanu, regizorul filmului.

Până în acest moment, HBO a produs în România zece documentare originale: Nunți, muzici și casete video (r. Tudor Giurgiu), Apocalipsa după șoferi (r. Alexandru Solomon), Australia (r. Claudiu Mitcu), Lumea văzută de Ion B. (r. Alexander Nanau), Circul Vesel (r. Claudiu Mitcu), The Shukar Collective Project (r. Matei-Alexandru Mocanu), Victoria (r. Adi Voicu, Ana Vlad), Doina Groparilor (r. Pavel Cuzuioc), Vorbitor (r. Radu Muntean și Alexandru Baciu), Anul dragonului (r. Iulian Ghervas și Adina Popescu) și continuă seria acestora cu producția Omul pasăre, regizată de Alexandru Mavrodineanu și coregizată de Mihai Grecea.



Momentul în care Alexandru Mavrodineanu, prieten cu Mami și fost elev de-al său, a venit în decembrie 2012 să mă întrebe cum mi s-ar părea un film despre Mami, mi-a răsturnat perspectiva. Prin perdeaua de fum care îl înconjura pe erou, am început să-l descopăr pe omul Nicolae Mihăiță. Cu Alex făcusem echipă bună pe teritoriul aeronautic, așa ca am primit cu optimism propunerea de a face împreună un film despre cel mai în vârstă pilot activ din România.”, a declarat Mihai Grecea. 

Omul pasăre este un documentar produs de HBO Europe în România. Producția va fi disponibilă și pe HBO GO, începând cu 23 octombrie.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu